Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de service die u heeft ervaren.

We vragen u vriendelijk om uw klacht via de e-mail door te geven aan de klantcontact afdeling. Dit kan gedaan worden via e-mail, reguliere post en / of telefoon.

Onze medewerkers van de klantencontact afdeling zullen de klacht beoordelen en proberen de klacht tot ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:

verzorgmarket.nl
A.M.G. Schmidtweg 106
1321LH Almere
+31 (0) 6 55 91 35 53 
maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur 
info@verzorgmarket.nl
klantenservice@verzorgmarket.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. We zullen binnen 14 dagen na ontvangst reageren op uw klacht, als we meer tijd nodig hebben, zullen we u op de hoogte stellen.

Als u dit niet op prijs stelt, kunt u altijd contact opnemen met de bemiddelingsafdeling van Stichting webwinkelkeur waar verzorgmarket.nl is aangesloten. Als de bemiddelingspoging om welke reden dan ook niet tot een bevredigende oplossing leidt, bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (ODR).